
Registratie
Een zorgvuldige afhandeling van incidenten staat of valt met de eerste melding. Wordt deze snel gedaan? Is de melding duidelijk omschreven? Belangrijker nog: wordt deze bij de juiste persoon gemeld? Allemaal zaken die een succesvolle afhandeling in de weg kunnen staan. Kwibuss Meldpunt helpt de registratie van incidenten volledig, maar toch heel gemakkelijk te maken.

Afhandelen
Een melding los je vaak met meerdere collega’s op. Ieder vanuit zijn of haar eigen functie of deskundigheid. Met Kwibuss kun je de afhandeling van een melding gemakkelijk volgen, anderen vragen een bijdrage te leveren of de melding zelfs helemaal toewijzen aan een collega. Zo weet je precies wie waarmee bezig is en werk je samen aan een vlotte, correcte afhandeling.

Inzicht
“Weet wat je meet” is een veelgehoorde kreet, maar hoe krijg je nu echt inzicht in registraties? Met de Cijfers & Trends heb je altijd actueel zicht op meldingen; zonder turflijstjes of ingewikkelde excelbestanden, en de tijdsinvestering die dat elke maand weer kost. Statistieken geven onmiddellijk inzicht in de stand van zaken op uw locaties.
Meer over analyseren en verbeteren →

Meet tevredenheid
Welke melding scoorde goed? Hoe presteren je medewerkers? En welke locaties doen het goed? Je komt het te weten door tevredenheid van direct betrokkenen, zoals ouders, te meten.
Alles wat de kwaliteitsmanager nodig heeft
-
Directiebeoordeling
Met Cijfers & Trends altijd klaar voor de directiebeoordeling
-
Stel je team samen
Alle vrijheid om per melding te bepalen wie je bij de afhandeling betrekt.
-
Persoonlijke overzichten
Iedere gebruiker inzicht in de eigen meldingen; geen overbodige informatie, privacy verzekerd
-
Koppeling met handboek
Bij iedere melding altijd een directe link naar de juiste protocollen en werkinstructies.